Informacja: 570 008 200 sklep@reserwis.pl
Przesyłki kurierskie DPD wysyłamy w dni robocze o 14:30
Często zadawane pytania
1. Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy po kolei wykonać następujące kroki:
- dodać do koszyka jeden produkt lub kilka,
- przejść do koszyka w górnej części strony
- jeżeli ilości się zgadzają i nie ma wątpliwości należy kliknąć w pole "Złóż zamówinie"
- następnie rozwinąć ukryte menu "Wybierz formę wysyłki" i wybrać odpowiednią formę z dostępnych,
- po wybraniu formy wysyłki pojawi się formularz do wypełnienia z danymi osobowymi a w przypadku wyboru formy - "wpłata z góry na konto" - pojawi się również nr konta do wpłaty. Numery kont przyjdą również w e-mailu potwierdzajacym złożenie zamówienia - na wskazany w formularzu adres e-mail,
- aby poprawnie zakończyć procedurę składania zamówienia NIE ZAPOMNIJ w dolnej części strony kliknąć "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE"
Jeżeli zamówienie zostało poprawnie złożone otrzymasz na adres e-mail, który podałeś tzw. "Potwierdzenie złożenia zamówienia" z numerem zamówienia, którym należy się posługiwać w przypadku korespondencji oraz potrzeby kontaktu telefonicznego. Jeżeli wybrana została forma wysyłki z wpłatą na konto - w e-mailu potwierdzającym przyjdzie również numer konta, na który należy dokonać wpłaty.

2. Czy muszę się logować aby dokonać zakupu?
Nie nie musisz się logować aby dokonać zakupu.
Ale jeżeli się nie zalogujesz (nie założysz u nas konta) żadne z Twoich danych nie pozostaną w naszej bazie danych i nie będziesz mógł sprawdzić statusu swojego zamówienia i nie będziesz mógł śledzić swoich poprzednich zamówień.

3. Kto płaci za wysyłkę?
Koszty wysyłki ponosi Kupujący (Zamawiający). Są one automatycznie doliczane do wartości koszyka i zależą od formy wysyłki wybranej w ostatniej fazie składania zamówienia.

4. Jakie są koszty wysyłki i od czego to zależy?
Wszystkie zamówione towary wysyłamy za pośrednictwem Poczty polskiej lub firmy kurierskiej DPD.
Zryczałtowany koszt wysyłki na terenie Polski (razem z podatkiem VAT) jest widoczny po wybraniu opcji dostawy
UWAGA!!!
W przypadku zamówienia o niskiej wartości (tj. do 20zł - NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM)
Zamówiony towar wysyłamy:
w przypadku wpłaty z góry na konto - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

5. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Jeżeli zamówiony towar jest na magazynie - zamówienie złożone w dni powszednie do godziny 13,00 realizowane jest najpóźniej następnego dnia roboczego. Zamówienia złożone po godzinie 13,00 realizowane będą najpóźniej drugiego dnia roboczego. Natomiast zamówienia złożone w soboty, niedziele i w święta realizujemy następnego dnia roboczego. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 1-3 dni robocze. W przypadku wpłaty z góry na konto - wysyłki dokonujemy w dniu, w którym pieniążki za towar zostaną zaksięgowane na koncie lub w następnym dniu roboczym.

6. Zamówiony towar chce odebrać osobiście, czy jest to możliwe? Jeżeli tak, to gdzie mogę go odebrać?
Tak. Zamówiony towar można odebrać osobiście po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru.
Adres do odbioru osobistego:
ul. Brzeska 76, 08-110 Siedlce (Biurowiec Real I Piętro)

7. Jaka jest gwarancja na zakupione u Was produkty?
Na zakupione u nas produkty dajemy 24 miesiące gwarancji, chyba, że w opisie produktu jest uwzględniony inny termin. O Szczegółach dotyczących gwarancji, reklamacji towaru oraz zwrotu - przeczytasz również w naszym Regulaminie.

8. Reklamacja. Jak można zareklamować produkt, kupiony u Was ?
Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji usuwane są bezpłatnie, pod warunkiem, że nasza plomba gwarancyjna nie została naruszona. Naprawy i wymiany dokonywane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia produktu do reklamacji. Jeżeli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniadze.
Ważne! Reklamowane produkty prosimy odsyłać z krótką informacją o wadzie produktu i z podpisem oraz paragonem lub kopią faktury.

9. Zwrot towaru. Jak mogę tego dokonać?
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) kupujący ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru.
U nas produkt możesz zwrócic  do 30 dni !!!!
Wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Towar natomiast należy odeslać w ciagu 30 dni od tego zgłoszenia.
Kupujący zwraca towar wraz z paragonem oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy z własnoręcznym podpisem, na własny koszt, na adres: Serwis Telefonów GnT Tomasz Chwedczuk, ul. Brzeska 76, 08-110 Siedlce
Zwrot wpłaty obejmuje zwrot należności za towar oraz 1 koszt wysyłki najniższy z oferowanych w sklepie.
Zwracany towar musi być kompletny  z nienaruszonymi plombami gwarancyjnymi i niezniszczony oraz nieużywany (np. bez foli ochronnej). Powinien być w takim stanie w jakim został do Państwa wysłany. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli Państwo go nie chcecie - to zostanie wysłany do kogo innego, dlatego ważne jest aby jego stan był nienaganny.
Zwrotowi nie podlega produkt lub usługa, jeżeli została ona wykonana według indywidualnego zamówienia Klienta oraz produkty, które są niekompletne lub uszkodzone mechanicznie.

10. Polityka prywatności.
Firma GnT zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawa "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu maja prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich przetwarzania, przekazaniu danych osobowych lub usunięciu. Administratorem danych osobowych jest firma GnT Tomasz Chwedczuk. Kontakt z administratorem danych dostępny jest poprzez email: office@specgsm.pl lub listownie na adres: Serwis Telefonów ul. Brzeska 76 08-110 Siedlce
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych dostępne jest w zakładce Polityka Prywatności.

O czym warto pamiętać:
- po każdorazowym odejściu od komputera lub opuszczeniu naszej witryny kliknij na link "wyloguj" znajdujący się w prawym menu
- nikomu nie udostępniaj loginu i hasła do Twojego konta.
Pamiętaj! Nigdy nie zwracamy się do Użytkowników sklepu o udostępnienie nam loginu lub hasła.


ZAPRASZAMY !!!


Reserwis

ul. Brzeska 76 (1 piętro)
08-110 Siedlce
sklep@reserwis.pl
731 021 681lub 570 008 200
Pn-Pt: 8.00 - 16.00